En ny början.

Så då var man tillbaka på bloggscenen igen då. Tänkte att man skulle göra om bloggen lite samt att börja om från början få en nystart om man säger så.
Så nu ska man försöka att få tiden till att uppdatera minst en gång om dagen om det är möjligt iallfall.
Så varför inte börja med lite info då?

Jag heter Patrik 28 år och bor i Kristinehamn i en 4:a beläggen ute på strand,
Där bor jag tillsammans med min sambo Therése samt våra tre barn Natalie,Johanna och Daniel.
Under vintertiden är man arbetslös för tillfället nu föräldra ledig men när sommaren kommer igång så
jobbar jag på Värmlands GoCart Center här i Kristinehamn.

Några intressen man har är foto,design,tv/data spel samt Paintball. Sportar även lite och då är det paintball som gäller. Ska nu försöka komma igång med styrketränningen igen då det har vart ett för långt uppehål sen man försökte komma iform.

Det finns nog en massa saker mer att skriva som jag inte kommer på nu men det fylls sannerligen i under tiden som bloggen skrivs. Så nu ska man försöka att hålla bloggen i gång och hoppas på att det finns folk som vill följa den o få lite sig lite läsning.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0